torsdag 26 april 2012

Mingel hos Slettvoll!

Slettvoll

Halloj vänner!
 Wohoo! Torsdag redan, vilket betyder fredag i morgon och  låånghelg framför oss! :)
Så mysigt med långhelger speciellt så här på våren, och nu det ska visst bli fint väder i helgen, yeaah! 

I kväll ska jag på lite mingel hos Slettvoll inne i stan med en väninna. Dom har helt galet
 fina möbler! Skulle kunna köpa deras koncept rakt av! :) Ska bli kul, hoppas
 hinna förbi MOOD  (ny shopping galleria i City) en sväng innan.


Älskar den här  loveseat soffan, mysigt värre sitta där med sin älskling 
framför en gnistrande brasa och smutta på lite fylligt Amarone...



Alltså allt från dom är ju bara såå fint! Just den här färgen tycker jag är snyggast på utemöbler.
I kväll visas det nyheter för både inom och utomhus sen tror jag det var en bokrealese samtidigt.
Har fått lov och knäppa lite bilder under kvällen så jag kan visa allt fint till er sen!

Nu ska jag fixa mitt hår och rota fram något ur garderoben!

Mysig torsdag på er girls! :)

9 kommentarer:

  1. Jaaaa otroligt skönt med långhelg! Och vilka njutningsfulla bilder du visar idag, där skulle man kunna slå sig ner om man säger så!

    Kram från mej
    /Johanna

    SvaraRadera
  2. det där lät helt underbart, med att sitta i soffan med ett glas amarone:) hoppas ni får en härlig kväll, lät kul det där! kram Nilla

    SvaraRadera
  3. Vad härliga bilder, särskilt den... nej förresten alla bilder!! Amarone är ju inte fel!
    Ha så kul ikväll!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  4. Jag gillar trappen och det som känns lite industrialistiskt, men att köpa hela stilen blir ju skittrist.
    Amarone låter dock trevligt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Mr Mustasch! :)

      Så klart det vore det om man inte satte sin personliga prägel på det :)

      Radera
  5. Älskar deras sortiment, så mycket snyggt. Ha en riktigt fin kväll! Kram

    SvaraRadera
  6. Bara Älskar deras möbler!
    Hoppas ni får en härlig kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Tack alla söta! Kvällen var hur rolig som helst!:) Mer om det i morgon!
    Kram på er!

    SvaraRadera
  8. Hoppas du hade en mysig och rolig kväll :) Den där soffan och Amarone lät inte helt fel...kramar Diana

    SvaraRadera