torsdag 23 februari 2012

Ljust & Fräscht!

 Fina tolix stolar runt ett bord i betong, lurvigtskinn som mjukar upp.
 Love the combination ;)




Soon, baby soon hoppas jag vi kan renovera köket.
Funderar på dessa lantliga luckor... för ett tag sen var jag såld på helt släta, 
högblanka utan handtag.Men gått tillbaks till det här igen.. känns klassiskt. 
Vi får se. Ljust och fräscht ska det i alla fall vara ;)







Snygga Eames i svart, vi har dom i vitt. Älskar våra fina stolar!


 
 Tine-K




Pallar runt bordet hemma hos Tine-K. palla sitta på dom en hel kväll.. ;)

Och ja, jag ska visa bilder från vårt hem snart, 
ska bara vårstäda ordentligt först ;)


8 kommentarer:

  1. Fina härliga bilder på underbara rum. Inspiration!
    Ser fram emot bilder från ert hem!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Vet inte om vårt hem är lika fotogenique;)
      Det ett hem vi lever i och set syns :)
      Fin blogg hade du med :)!

      Kram!

      Radera
  2. Super fin inspiration:) gillar också stolarna samt de klassiska köksluckorna.

    Hoppas ni får en fin helg! :)

    SvaraRadera
  3. Tack snyggaste Rövarmamman :) Ja, visst är det fräscht!
    Er lilla prins är visst född en månad innan vår prins :)


    Mysig helg på er med!

    SvaraRadera
  4. Men jag bara ÄLSKAR bilderna, helt ljuvliga! Ja jag kan flytta in, precis min stil!! Underbar blogg har du, en följare här =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack rara :) Då ska du kolla in inläggen från 18 och 22 Januari..mer att älska!
      Vad roligt! Det glädjer mig, välkommen! Nu ska jag kika in hos dig ;)

      Kram Tess

      Radera