söndag 11 mars 2012

Blue dreams!

blue summer

Halloj! Hoppas Ni alla haft en fin helg so far! :) Sorry för att det inte blev något bloggande igår.
Vi var iväg, bla en sväng på Mio. Inte vart så där jätte överraskande och gå där förut men
 tyckte det var en  hel del fint där just nu. Sen var vi  bortbjudna på middag hos vänner, 
mumsig hemlagad pizza och supergod lätt och snabbbakad kaka bjöds det på,
måste få receptet, kan lägga ut det här sen! Vi kollade på Mello, och enligt mig vann rätt låt! :)


Nog för att vi har jätte fint väder just nu :) Men är det fler än jag som drömmer om att åka iväg till en skön lyxig solsemster..Blev ju inte mindre sugen direkt när vi fick se vännernas fina bilder från deras nygjorda Thailandresa.Jag kan nöja mig med en lätt packning av några fina blåa klänningar, saronger och bikinins.
Några pocketböcker och yogamatta ger mig den stimulans jag just nu skulle behöva!


Nu ska jag fixa här, vi får gäster strax! Ses senare! :)




2 kommentarer:

  1. Blått är sommar! Härliga sommarkläder och skön kännsla du förmedlar i inlägget:)

    kram CC

    SvaraRadera
  2. Jättefina sommarkläder! Gud ja, jag vill också åka utomlands... Ser dock fram emot min vårweekend i Paris! :-)

    SvaraRadera