tisdag 17 april 2012

Fantastisk dag!


God morgon och skål! ;)

Hoppas ni fått en fin start på dagen! Idag ska jag minsann ha en riktigt bra dag! :)
Idag fyller min stora skatt hela 17år! Kan ni förstå.. kan jag knappt själv.Min fiina, fiina Joel!
 Den här dagen är din min fina Joel <3Vi ska äta födelsedagsmiddag och tårta ikväll.
Han har sedan 8års ålder velat bli kock och nu går han restauranglinjen på gymnasiet.
Han hjälper ofta till med maten här hemma. Mamma är mäkta stolt över alla mina grabbar :)
Det blir keramikverkstans för mig idag, hoppas att jag kommer in i ett skönt flow.

Rock your day girls, ses vi senare! :)



5 kommentarer:

  1. Stort grattis till din stora kille!

    Önskar er en fin dag.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Vad roligt att du gillar min blogg :) Jag har letat efter facebook-knappen på din hemsida här men hittar ingen så jag undrar hur jag kan adda dig på facebook?
    Ha en underbar vecka!

    LOVE Maria på inredningsvis.se

    SvaraRadera
  3. Hejsan Kul med en kock i huset!
    Vad gör du i keramikverkstan?
    Kram Helena

    SvaraRadera
  4. Ja, vad häftigt med en kock i familjen! Du vet ju vem som ska stå för söndagsmiddagarna sen ;-).

    SvaraRadera
  5. Grattis till din stoa skatt. Hoppas han haft en fantastisk dag!

    Kram kram

    SvaraRadera