fredag 11 maj 2012

En klänning två...

Jade
Halloo Sweeties! 
 Helt olika stilar fixar man enkelt med skor och assessorer, kanon för oss som inte kan köpa nytt till 
varje fest, middag... ;) Speciellt på semestern ser jag till att packa ner kläder som funkar både på dan 
med tex. platta sandaler och som går och få en snygg kvällsoutfit med med fina smycken och skor. 

Klänningar är det ultimata semesterplagget för mig, vill ha både en med längd och iaf två kortare 
med i packningen. Skulle inta kunna tänka mig att gå ut och dinera i shorts.. om dom inte är av
 lite elegantare snitt och bärs med en fin blus och snygga skor till. Sen beror ju allt på 
var man är förstås och vad som känns rätt för tillfället.

Den här jadegröna finingen  skulle verkligen förgylla min sommargarderob :)
Vad är era favoriter i semesterpackningen?! :)


 Äntligen fredag! yeeah! 
 Ska ni hitta på något roligt?! :) Vi ska ut på stan och leta skjorta åt mannen till morgondagens dop, 
risken är väl större att det är jag som hittar något fint.. farligt och ta med mig ut i butiker.. 
 Har redan lyckats shoppa upp den här månadens budget.. Handlar aldrig på kredit, skulle bli 
katastrof för mig.. men man kan  kanske få låna lite..bara till något litet som nagellack och 
nytt läppstift, stillar shoppingbegäret en aning iaf ;) Om det inte blir så sent och 
det är uppehåll tänder vi nog grillen senare ikväll,  yummy! :)


Rock your day girls! ;)



10 kommentarer:

  1. Känner igen det där!:) åh, att shoppingsuget aldrig stillas!
    Finfin klänning!
    Ha en underbar fredag, fina du!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Å vad jag gillar dina tips!Ursnygg kombo och jag kan tänka mig allt;)
    Klänningen var ju dunderfin! Jag handlar heller aldrig på kredit! Nope, betalar när jag beställer så är det ur världen sen;)

    Kramar och önskar dig en fin fredag!
    Adela

    SvaraRadera
  3. Shopping er deilig, men ikke med kredittkort nei, det er FARLIG!!
    Elsker den grønne fargen, vi trenger og freshe oss opp litt etter vinteren:)
    Likte veldig godt kjolen og stråvesken:)

    Ha en fin fin fredag - beste dagen i uken det:)

    SvaraRadera
  4. Jättesnyggt! Bara att grönt är inte riktigt min färg (tror jag, men den är snygg på andra! Min packning är sällan genomtänkt så som du gör! Jag packar allt som är fint som jag tycker om, sedan kanske det inte alltid passar till den typ av resa man gör! Som när vi var i Dubai, då hade jag bara med strandkläder, hade knappt inget att ha när vi var ute på kvällen i storstadspuls.
    Ha en fin fredag! Här ska grillen igång!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  5. Härlig färg, här inväntar jag också påfyllning på kontot..kram Diana

    SvaraRadera
  6. Vilken härlig färg,skulle jag lätt klä mig i.
    Ha en skön fredag!

    SvaraRadera
  7. Så fin klänning, härlig färg! Ja, oj vad man vill shoppa ibland men inte kan, blir väl bättre när barnen är utflugna och man kan lägga mer pengar på sig själv...
    Hoppas ni hittade något till mannen eller dig kanske :)
    Jag har varit iväg på förberedelser inför hundutställning imorgon och nu deppar jag över hockeyn.
    Trevlig helg!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Underbara ting, vill ha alla! ;)

    Önskar dig en fin fin lördag!
    Kram

    SvaraRadera
  9. Hoppas ni hittade något fint till mannen! Nej jag handlar inte heller på kredit, skulle inte funka:) kram Nilla

    SvaraRadera
  10. Åh va du bjuder på mycket fint,, vill klicka hem alltihop :)

    Kram

    SvaraRadera