tisdag 29 maj 2012

Mer från helgen..


Lite mer från dopet vi var på i lördags.  J hade äran att få bli gudfar till lilla skatten, 
och man kan väl se på bilden bara hur stolt och glad han var över det! :) 


Visst är hon heelt ljuvlig lilla Elise Margaret May! Så söt, som en liten docka! 
Gaah, vad jag älskar bebisar... attans att man inte orkar med fler..


Det bjöds på smarrig lunch och kaffe & doptårta. Vädret var ju så perfekt för att sitta ute.
(ps: det är ingen bebismage tyvärr.. ;) klänning är väldigt lös i modellen och får mig
 att se aningen större ut..;) 

Ann-Louise öppnar presenter och Leon skålar...
 



Bla. det här fick sötisen av oss. En hempysslad tavla som jag gjorde kvällen innan.
En jätte mysig och fin dag vi fick! :) Vi vände bara en sväng hemma sen för 
att åka vidare till festen jag visade bilder från sist



 På fredagen var ute i Sickla köpkvarter och shoppade lite.Där finns ett av mina favorit fik, Garden 
Massa gott att äta/fika och fina saker till hem och trädgård. Är ni i närheten nån gång åk dit! :)


Inglasad takterrass med växthus och pergolas.



Den här klänningen från Vila köpte jag för två år sedan och den är fortfarande en 
sommar favorit :) Kofta från Hunky dory och nya sneakers i skinn från Clou 


Inne men nästan som ute.. :)


 




Hoppas ni haft en härlig dag!

3 kommentarer:

  1. Vilka fina bilder! Tack för att du delar med dig, dopet såg fab ut! Alltid mysigt med bebisar, men får också nöja mig med tre barn nu...kram

    SvaraRadera
  2. Ser ut att vara ett mysigt fik. Kanske tar en sväng förbi nån gång.

    Kram Lena

    SvaraRadera
  3. Oj vad fint, dit måste jag åka! kram Victoria

    SvaraRadera