onsdag 6 juni 2012

Lite pudrigt och...

powder & fuschia



Hello girls!
 Kan inte låta bli att leka lite med min favorit,  pudrigt rosa... Visst att det är FÄRG som gäller 
för sommaren så hör ju det här till klassikerna... eller hur! Eller tycker ni det känns uttjatat..?! ;) 
Men det pudriga piggas enkelt och snabbt upp av färgstarka läppar och naglar i fuchsia! Voilá! 
Nytt och fräscht! Så glöm läppar i nude och fransk manikyr i sommar till pudrigt!
 Samma sak gäller för beiga/vita outfits! ;)



Hoppas ni alla haft en bra Nationaldag! Inte dumt med ledigt så här mitt i veckan eller hur! :)
Vi har varit på födelsedagskalas hela dagen. Väl hemma  tände vi grillen och i samma 
sekund kom det en ordentlig regnskur, så maten fick tillagas inne istället...  
Men redan i morgon lovas det sool, wieeeh! :) 

xoxo ;) 

6 kommentarer:

  1. I love pudrigt! Och jag fastnade naturligtsvis för glittertopen men också för väskan,skorna och klockan. Jättefint! Tack för tipset vad jag ska ha på väggen!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Gillar oxå pudrigt! Speciellt med dragning åt rosa ;)
    Snyggelisnyggt!
    Ha en underbar torsdag!
    Kram / Maria

    SvaraRadera
  3. Snyggt! Jag önskar att jag passade i denna härliga färg!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  4. Hei vennen :)

    Såå koselig hilsen fra deg - tusen takk :)

    Og rosa kan man jo aldri få nok av :) Elsker den pudderrosa vesken - den var lekker :)

    Ha en fin kveld og ei herlig helg :)
    Klem Lisa:)

    SvaraRadera