söndag 26 augusti 2012

Fint från Formex!


Lite bilder från förra veckan Formexmässa. Det är ju så stort och massa att se, så den här gången han jag bara med hälften typ... Men här kommer lite bilder på det jag hann se och föll mig i smaken! :)


Olson & Jeansen tillhörde favoriterna! Oh my vad snygga saker!



Fantastiskt vackert plåtskåp med härlig patina från Nordal. Love!



Fint med Orientaliskavibbar från Rif Design , inte helt olikt en del från Tine K...


Oh, helt fantastiskt snyggt bord!  Och massa härliga färger man blir glad av.


Min söta väninna Åsa. Läckert med bibliotekstapet och stolar i skinn och bord i mörkt järn!



Såå mycket fint Littlephant, både för stora och små! 




Klassiskt vackert från THG. Gillar bordet jätte mycket, skulle kunna få flytta in här hos mig :)


Hoppas ni haft en skön helg! Kram!
 (PS: Ni missar väl inte min bloppis! ;)

2 kommentarer:

  1. Tack för jätteinspirerande bilder! Härligt med lite glada färger också

    /Marina

    SvaraRadera
  2. Det finns verkligen mycket att bli inspirerad av...

    SvaraRadera